Jadłospis na tydzień: 01.01.2018 r.- 05.01.2018 r.

PONIEDZIAŁEK 01.01.2017

NOWY ROK

WTOREK 02.01.2018

Śniadanie: Chleb pszenno-żytni z masłem, ser żółty, papryka, mleko, marchewka  i kalarepka do chrupania

Obiad:  Kapuśniak z ziemniakami i kiełbasą

(wywar mięsno-warzywny, marchew, pietruszka, seler, por, kapusta kiszona)

Kluski leniwe z musem jogurtowo-jagodowym (mąka pszenna, ser biały, jaja)

Kompot wieloowocowy

Podwieczorek Warzywa na parze(marchew, brokuł, kalafior), pieczywo pszenne chrupkie, herbatka z czarnej porzeczki

ŚRODA 03.01.2018

Śniadanie: Owsianka(owies) na mleku, chleb graham(gluten) z masłem, jajko na twardo, szczypiorek, pomidor, herbatka z miodem, winogrona

Obiad:  Kociołek jarzyn z zacierką

( wywar mięsno-warzywny, marchewka, pietruszka, seler, porgroszek zielony, jaja, mąka pszenna, śmietana)

Kasza pęczak(gluten), klopsiki wieprzowo wołowe w sosie koperkowym(śmietana), marchewka z chrzanem

Kompot truskawkowy

PodwieczorekDanonek, banan, woda

CZWARTEK 04.01.2018

 Śniadanie: Bułka pszenna pikarro z masłem, szynka tradycyjna, ogórek zielony, kakao na mleku, gruszki

Obiad:  Krem dyniowy z groszkiem ptysiowym

(wywar mięsno- warzywny, marchewka, pietruszka, por, seler, dynia, mąka pszenna, śmietana)

Ziemniaki, łosoś zapiekany w żółtym serze, szpinak(śmietana 30 %)

Kompot jabłkowy

Podwieczorek: Ciasto weneckie z jabłkami*(jaja, mąka pszenna, olej), soczek owocowy

PIĄTEK 05.01.2018

Śniadanie: Chleb pszenno-żytni ze słonecznikiem z masłem, awanturka (ser biały) z rzodkiewką i awokado, kawa zbożowa (żyto, jęczmień) na mleku, mandarynki

Obiad:  Zupa pomidorowa z ryżem

(wywar mięsno- warzywny, marchewka, pietruszka, por, selerprzecier pomidorowy, śmietana)

Ziemniaki, eskalopki drobiowe(mąka pszenna, mleko, jaja)surówka z porów(śmietana)

Kompot wieloowocowy

Podwieczorek: Kanapka pszenno-żytnia z masłem, schab pieczony, sałata lodowa, herbata

 

 

 

 

*wyrób własny

Składniki alergenne zostały wyróżnione pogrubioną czcionką

Dzieci między posiłkami dostają wodę niegazowaną