Jadłospis na tydzień: 05.02- 09.02.2018 r.

PONIEDZIAŁEK 05.02.2018

Śniadanie: Chleb pszenno-żytni z masłem, pasztet drobiowy, papryka, kawa zbożowa(jęczmień, żyto) na mleku, jabłka

Obiad: Kapuśniak z ziemniakami i kiełbaską

( wywar mięsno – warzywny, marchewka, pietruszka, seler, por, ziemniaki, kapusta kiszona)

Naleśniki(mąka pszenna, mleko, jaja) z dżemem i bitą śmietaną

Kompot wieloowocowy

Podwieczorek: Trójkąciki tostowe, pszenne z masłem, ser żółty, sałata lodowa, herbatka jeżynowa

WTOREK 06.02.2018

Śniadanie: Muszelki czekoladowe(mąka pszenna) na mlekuchleb orkiszowy(mąka pszenna) z masłem, jajko na twardo, kiełki rzodkiewki, herbatka, mandarynki

Obiad: Krem z dyni z grzankami (mąka pszenna)

( wywar mięsno – warzywny, marchewka, pietruszka, seler, por, dynia, śmietana)

Kasza jęczmienna, bitki wołowe, sałatka szwedzka (ogórki kiszone, marchewka, cebulka)

Kompot truskawkowy

Podwieczorek: Marchewka, jabłko i kalarepka do pochrupania, wafelki ryżowe, herbatka malinowa

ŚRODA 07.02.2018

Śniadanie: Bułka pszenna z masłem, kiełbasa krakowska, podsuszana, ogórek zielony, kakao na mleku, melon

Obiad: Zupa pomidorowa z łazankami

( wywar mięsno – warzywny, marchewka, pietruszka, seler, por, przecier pomidorowy, śmietana, mąka pszenna, jaja)

Ziemniaki, sznycelki z dorsza (jaja, bułka tarta), marchewka z groszkiem

Kompot jabłkowy

Podwieczorek Chleb pszenno-żytni z masłem, polędwica sopocka, rzodkiewka, herbata z owoców leśnych

CZWARTEK 08.02.2018

Śniadanie: Owsianka na mlekuchleb pszenny ze słonecznikiem z masłem, szynka wiejska, pomidor, herbatka z miodem, gruszki

Obiad:  Kartoflanka zabielana z pietruszką zieloną

(wywar mięsno-warzywny, marchewka, pietruszka, seler, por, ziemniaki, śmietana)

Ryż po meksykańsku z mięsem wieprzowym, mielonym( fasola czerwona, kukurydza, papryka)

Kompot wiśniowy

Podwieczorek:  Oponki* (mąka pszenna, jaja, ser biały)soczek owocowy

PIĄTEK 09.02.2018

Śniadanie: Weka pszenna z masłem, twarożek, miód, mleko, winogrona

Obiad:  Zupa z żółtej fasolki z ryżem

( wywar mięsno-warzywny, marchewka, pietruszka, selerpor, fasolka żółta, śmietana)

Ziemniaki, klopsiki drobiowe (jaja, bułka pszenna), bukiet warzyw na parze( brokuł, kalafior, marchewka)

Kompot wieloowocowy

Podwieczorek: Maślanka truskawkowa, bułeczka słodka, pszenna, z masłem

 

 

 

*wyrób własny

Składniki alergenne zostały wyróżnione pogrubioną czcionką

Dzieci między posiłkami dostają wodę niegazowaną