Jadłospis na tydzień: 12.02-16.02.2018 r.

PONIEDZIAŁEK 12.02.2018

Śniadanie: Płatki jaglane na mleku, chleb orkiszowy (mąka pszenna), ser żółty, papryka, herbata owocowa, pomarańcze

Obiad: Zupa grysikowa z pietruszką zieloną

(wywar mięsno- warzywny, marchewka, pietruszka, por, seler, kasza manna)

Makaron spaghetti (mąka pszenna, jaja), mięso wieprzowe, mielone, warzywa, sos pomidorowy

Kompot wieloowocowy

Podwieczorek: Chleb pszenno-żytni z masłem, szynka Kniazia, rzodkiewka, herbata z miodem

WTOREK 13.02.2018

Śniadanie: Bułka pszenna z ziarenkami z masłem, parówki z szynki, keczup, sałata, kakao na mleku, kiwi

Obiad:  Krem brokułowy z groszkiem ptysiowym

(wywar mięsno-warzywny, marchew, pietruszka, seler, por, śmietana, mąka pszenna, brokuł)

Ziemniaki, sznycelki drobiowe (mąka pszenna, bułka tarta pszenna, jaja), mizeria ze śmietaną

Kompot jabłkowy

Podwieczorek Kisiel wiśniowy*, ciasteczka owsiane, napój owocowy

ŚRODA 14.02.2018

Śniadanie: Chleb pszenno-żytni z masłem, schab pieczony, pomidor, kawa zbożowa (jęczmień, żyto) na mleku, gruszki

Obiad:  Zupa fasolowa z zacierką i kiełbasą

(wywar mięsno-warzywny, marchew, pietruszka, seler, por, mąka pszenna, jaja, fasola Jaś)

Ryż, polewka jogurtowo-truskawkowa 

Kompot wiśniowy

Podwieczorek: Weka pszenna z masłem, jajko w sosie śmietanowym, szczypiorek, herbata z dzikiej róży

CZWARTEK 15.02.2018

 Śniadanie: Płatki ryżowe mleku, chleb pszenny ze słonecznikiem z masłem, pasta z szynki, ogórek zielony, herbata malinowa

Obiad:  Zupa koperkowa z ziemniakami

(wywar mięsno- warzywny, marchewka, pietruszka, por, seler, koperek ,śmietana)

Kasza pęczak, gulasz cielęcy, buraczki na ciepło(masło)

Kompot truskawkowy

Podwieczorek: Ciasto weneckie z jabłkami* (mąka pszenna, masło, jaja, orzechy włoskie), soczek owocowy

PIĄTEK 16.02.2018

Śniadanie: Weka pszenna z masłem, serek mozzarella, pomidorki koktajlowe, mleko, melon

Obiad:  Zupa porowa z ryżem

(wywar mięsno- warzywny, marchewka, pietruszka, por, seler, śmietana)

Ziemniaki, ryba po grecku (miruna, marchew, pietruszka, seler, pomidory z puszki)

Kompot wieloowocowy

Podwieczorek: Banan, jogurt pitny z owoców leśnych, chrupki kukurydziane

 

 

*wyrób własny

Składniki alergenne zostały wyróżnione pogrubioną czcionką

Dzieci między posiłkami dostają wodę niegazowaną