Jadłospis na tydzień: 26.02-02.03.3018 r.

PONIEDZIAŁEK 26.02.2018

Śniadanie: Bułka pszenna z ziarenkami z masłemszynka biała, papryka, mleko, pomarańcze

Obiad: Krupnik z kaszą jęczmienną i koperkiem

(wywar mięsno- warzywny, marchewka, pietruszka, por, seler)

Makaron penne (mąka pszenna, jaja)kurczak w sosie śmietanowoziołowym, marchewka z jabłkiem

Kompot wieloowocowy

Podwieczorek: Chałka pszenna z masłemdżem morelowy, kawa zbożowa (jęczmień, żyto) na mleku

WTOREK 27.02.2018

Śniadanie: Kaszka jaglana na mleku, weka pszenna z masłem, pasta z jajek (majonez), kiełki rzodkiewki, herbatka, banany

Obiad:  Krem dyniowy z groszkiem ptysiowym

(wywar mięsno-warzywny, marchew, pietruszka, seler, por, śmietana, mąka pszennadynia)

Zapiekanka ziemniaczana z mięsem wieprzowym i warzywami pod beszamelem (mąka pszenna, masło, mleko)

Kompot truskawkowy

Podwieczorek Jogurt naturalny, granola (mąka pszenna)mus porzeczkowy

ŚRODA 28.02.2018

Śniadanie: Chleb pszenno-żytni z masłem, schab pieczony, sałatka pekińska, kawa zbożowa (jęczmień, żyto) na mleku, jabłka

Obiad:  Żurek z ziemniakami i kiełbasą

(wywar mięsno-warzywny, marchew, pietruszka, seler, por, mąka pszenna)

Pierogi z serem (mąka pszenna, jajka, ser biały), jogurt z truskawkami

Kompot wiśniowy

Podwieczorek: Chleb orkiszowy, pszenny z masłemkabanos drobiowy, ogórek świeży, herbatka z dzikiej róży

CZWARTEK 01.03.2018

 Śniadanie: Chleb graham (mąka razowa)parówki z szynki, keczup, pomidor, kakao na mleku, winogrona

Obiad:  Zupa kalafiorowa z zacierką

(wywar mięsno- warzywny, marchewka, pietruszka, por, seler, kalafior, jajka, mąka pszenna, śmietana)

Ziemniaki, łosoś zapiekany w serze żółtym, szpinak (śmietana 30%)

Kompot jabłkowy

Podwieczorek: Ciasto ucierane z bananami i czekoladą* (mąka pszenna, masło, jaja)soczek owocowy

PIĄTEK 02.03.2018

Śniadanie: Płatki zbożowe (mąka pszenna) na mlekuchleb pszenno-żytni ze słonecznikiem, ser żółtyrzodkiewka, herbatka cytrynowa, melon

Obiad:  Barszcz czerwony z ziemniakami

(wywar mięsno- warzywny, marchewka, pietruszka, por, selerburaki, śmietana)

Kasza pęczak, wołowina na słodko(mango, figi), surówka z selera i ananasa

Kompot wieloowocowy

Podwieczorek: Sałatka makaronowa (mąka pszenna, jajka)z szynką, kukurydzą i pomidorkami koktajlowymi, herbatka malinowa

 

 

 

*wyrób własny

Składniki alergenne zostały wyróżnione pogrubioną czcionką

Dzieci między posiłkami dostają wodę niegazowaną