Jadłospis na tydzień: 05.03-09.03.2018 r.

PONIEDZIAŁEK 05.03.2018

Śniadanie: Chleb pszenno-żytni z masłemszynka tradycyjna, sałata zielona, kakao na mleku, mieszanka studencka(orzechy laskowe, orzechy nerkowca, żurawina suszona)

Obiad: Zupa jarzynowa z ziemniakami i pietruszką zieloną

( wywar mięsno-warzywny, marchewka, pietruszka, seler, por, ziemniaki, śmietana)

Paprykarz z kurczaka z ryżem, mizeria ze śmietaną

Kompot wieloowocowy

Podwieczorek: Danonekchrupki kukurydziane o smaku bananowym, mandarynki

WTOREK 06.03.2018

Śniadanie: Bułka pszenna z ziarenkami z masłem, bryndza (ser biały) z rzodkiewką i  szczypiorkiem, ogórek zielony, mleko, jabłka

Obiad: Zupa koperkowa z zacierką

( wywar mięsno – warzywny, marchewka, pietruszka, seler, por, koperek, jaja, mąka pszenna, śmietana)

Ziemniaki, miruna z pieca, surówka z kiszonej kapusty, marchewki i cebulki

Kompot truskawkowy

Podwieczorek: Kanapka pszenno-żytnia z masłem, kurczak z Bobrownik, papryka, herbatka malinowa

ŚRODA 07.03.2018

Śniadanie: Płatki jaglane na mleku, chleb pszennyorkiszowy masłem, ser żółty, pomidorki koktajlowe, herbatka z miodemwinogrona

Obiad: Krem z batatów z groszkiem ptysiowym

( wywar mięsno – warzywny, marchewka, pietruszka, seler, por, bataty, mleko kokosowe, mąka pszenna)

Kasza jęczmienna, cielęcina w papryce, surówka z selera i ananasa

Kompot wiśniowy

Podwieczorek Ciasto piernikowe (mąka pszenna, jaja, olej, cukier), soczek owocowy

CZWARTEK 08.03.2018

Śniadanie: Chleb pszenno-żytni ze słonecznikiem, pasta z szynki, ogórek kiszony, kawa zbożowa(jęczmień, żyto) na mleku, kiwi

Obiad:  Rosolnik z piersią kurczaka

(wywar mięsno-warzywny, marchewka, pietruszka, seler, por, kasza mannakapusta włoska)

Kluski leniwe(mąka pszenna, jaja, ser biały) jogurt naturalny z truskawkami

Kompot jabłkowy

Podwieczorek:  Banan, andruty (mąka pszenna) z miodemnapój owocowy

PIĄTEK 09.03.2018

Śniadanie: Kulki czekoladowe(mąka pszenna) na mleku, weka pszenna  z masłem, jajko na twardo, szczypiorek, pomidor, herbatka cytrynowa, gruszki

Obiad:  Zupa ogórkowa z ryżem

( wywar mięsno-warzywny, marchewka, pietruszka, selerpor, ogórki kiszone, śmietana)

Ziemniaki, pieczeń wieprzowa w sosie własnym, buraczki na ciepło

Kompot wieloowocowy

Podwieczorek: Sałatka a’la gyros (mix sałat, pierś z kurczaka, ogórek zielony, pomidorki koktajlowe, sos śmietanowo – ziołowy), pieczywo pszennechrupkie, herbata owocowa

 

 

*wyrób własny

Składniki alergenne zostały wyróżnione pogrubioną czcionką

Dzieci między posiłkami dostają wodę niegazowaną