Jadłospis na tydzień: 25.11- 29.11.2019

PONIEDZIAŁEK 25.11.2019

Śniadanie: Chleb graham z masłem, pasztet drobiowy, ogórek kiszony, mleko, jabłko.

Obiad: Zupa z zielonego groszku z ryżem (wywar mięsno – warzywny, marchewka, pietruszka, por, seler, groszek zielony, śmietana)

Kasza jęczmienna , pulpeciki cielęce w sosie koperkowym, surówka z marchewki z chrzanem (jogurt naturalny)

Kompot truskawkowy

Podwieczorek: Budyń waniliowy* (mąka pszenna, mleko) z wiórkami czekolady.

 

WTOREK 26.11.2019

Śniadanie: Kulki czekoladowe z mlekiem, chleb pszenny z masłem, salami, ogórek zielony, herbata owocowa, winogrono.

Obiad:Zupa pomidorowa z makaronem (wywar mięsno – warzywny, marchewka, pietruszka, por, seler, pomidory, śmietana)

Zapiekanka ziemniaczana z mięsem wieprzowym i warzywami pod beszamelem (parmezan)

Kompot wiśniowy

Podwieczorek: Weka z masłem, szynka z Bobrownik, rucola, herbata malinowa.

 

ŚRODA 27.11.2019

Śniadanie:  Chleb słonecznikowy z masłem, jajko na twardo, szczypiorek, kakao na mleku, banan.

Obiad: Rosolnik z indykiem (wywar mięsno – warzywny, marchewka, pietruszka, por, seler, kasza manna, śmietana)

Pierogi ruskie (jajka, mąka pszenna) z cebulką.

Kompot truskawkowy

Podwieczorek: Chleb orkiszowy z masłem, ser żółty, ogórek zielony, herbata z dzikiej róży.

 

CZWARTEK 28.11.2019

Śniadanie: Bułka pikarro z masłem, pasta z sera białego z suszonymi pomidorami i bazylią, zbożowa na mleku (jęczmień, żyto), kiwi.

Obiad: Krem pieczarkowy z grzankami (wywar mięsno – warzywny, marchewka, pietruszka, por, seler, pieczarki, śmietana)

Ziemniaki, rybka miruna na parze, szpinak (śmietana 30%).

Kompot wieloowocowy

Podwieczorek: Babka Piegusek* (jajka, mąka pszenna, olej) z lukrem, soczek owocowy.

 

PIĄTEK 29.11.2019

Śniadanie: Płatki kukurydziane na mleku, weka z masłem, serek mozzarella, pomidorki koktajlowe, herbata z miodem i cytryną, mandarynki.

Obiad: Zupa fasolowa z zacierką (wywar mięsno – warzywny, marchewka, pietruszka, por, seler, fasola, śmietana)

Ryż, pieczone podudzia z indyka, sałata lodowa (śmietana).

Kompot jabłkowy

Podwieczorek: Smoothie (jogurt naturalny) melon z truskawką, wafelek ryżowy.

*wyrób własny, składniki alergenne zostały wyróżnione pogrubioną czcionką,

Dzieci między posiłkami dostają wodę niegazowaną.